loading...
فرامادرانه
انشارات خورشید خانم

برای آشنایی بیشتر روی کتاب ها کلیک کنید.

http://s5.picofile.com/file/8120817918/skar.jpg

http://s5.picofile.com/file/8120817876/sakoochooloo.jpg

http://s5.picofile.com/file/8120817976/sdsh.jpg

admin بازدید : 406 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

سایر سبک های چیدمان: در این مطلب به استفاده از عناصر و رنگ ها در فنگ شویی در جهت ایجاد نظم و تعادل در خانه می پردازیم. از نظر مکتب فنگ شویی، حضور بودا در خانه سریعا آرامش ایجاد می‌كند. معمولا پیشنهاد می‌شود كه از تصویری از بودا در خانه خود استفاده كنید. عطردرمانی یكی دیگر از عناصر آرامش‌بخش فنگ‌شویی است. استفاده روزانه از اسانس زیتون به ایجاد آرامش، انرژی، و تمیزی خانه كمك می‌كند و نیز فضایی عاطفی را به وجود می‌آورد.

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


هنر نیز در فنگ‌شویی از اهمیت زیادی برخوردار است و گفته می‌شود كه انرژی خانه و دفتر كار را افزایش می‌دهد. فقط از این‌كه اثر هنری مورد نظر با فضای شما تناسب دارد مطمئن شوید. برای مثال اتاق خواب یا حمام باید دارای اثر هنری‌ای باشند كه آرامش‌بخش باشد، چیزی مانند تصویری از طبیعت. اتاق‌های خانواده و دفترهای كار باید دارای آثار هنری انرژی‌بخش باشند كه دارای رنگ‌های روشن و تصاویر متنوع است. لحن اثر هنری باید با لحن اتاق یكی باشد.

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


شمع‌ها نماینده عنصر آتش هستند و در هر خانه‌ای باید وجود داشته باشند. هم‌چنین می‌توان از یك فواره در خانه استفاده كرد. فواره نماینده عنصر آب است و فضایی آرامش‌بخش و آرام را در خانه ایجاد می‌كند.

بامبو یكی از مهم‌ترین عناصر فنگ‌شویی است. نه تنها زیباست بلكه نماینده عنصر خاك و نمادی از شانس خوب است. استفاده از گیاه نیز توصیه می‌شود و گفته می‌شود گیاه در خانه فضایی خردمندانه ایجاد می‌كند.

استفاده از رنگ‌های فنگ‌شویی برای رسیدن به نظم و تعادل


قرمز

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


رنگ اشتیاق، شجاعت، و عشق است و بیان‌گر عنصر آتش است. رنگ قرمز روشن انرژی شادی، هیجان، و عنصر جسمانی را وارد خانه شما می‌كند. قرمز در چین بیان‌گر شادی و خوشحالی است و در هند بیان‌گر ازدواج و در غرب نمادی از عشق، علاقه، و شجاعت است.

زرد

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


در فنگ‌شویی رنگ زرد بیان‌گر آفتاب و شادی است. این رنگ شادی‌بخش است و سطح انرژی هر خانه‌ای را افزایش می‌دهد. استفاده از رنگ زرد در آشپرخانه انرژی‌بخش است. در اتاق نشیمن و اتاق‌های كودكان دنج‌بودن را ایجاد می‌كند. رنگ‌ زرد دارای گستره رنگی فراوانی است و می‌توانید یكی از آن‌ها را در خانه خود به كار گیرید.

آبی

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


بیان‌گر آرامش، صلح، و آسایش خاطر است. این رنگ همچنین نشان‌دهنده عنصر آب است. در فنگ‌شویی رنگ آبی رنگ بسیار مهمی است و دارای رنگ‌مایه‌های مختلفی، از روشن تا تیره، است. از رنگ‌ آبی در همه قسمت‌های خانه می‌توان استفاده كرد.

سبز

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


بیان‌گر رشد، سلامتی، و طراوت است. این رنگ هم‌چنین نماینده عنصر چوب است. این رنگ تقویت‌كننده سلامتی شما، ذهن، جسم، و روح، است و عناصری از طبیعت را در خود دارد. وقتی از این رنگ استفاده می‌كنید، سایه‌ها و رنگ‌مایه‌های مختلف آن را در كنار هم قرار دهید تا تاثیرات فنگ‌شویی را در خانه خود به حداكثر برسانید.

نارنجی

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


اجتماعی، خوش‌بینانه، و آزاد است. این رنگ یكی دیگر از رنگ‌هایی است كه به عنصر آتش تعلق دارد و برای فضاهایی مناسب است كه در آن رنگ زرد بیش از حد زیاد است. در فنگ‌شویی نارنجی انرژی به وجود می‌آورد و باعث ایجاد لحظاتی شاد و گفتگوهایی بانشاط در خانه می‌شود. رنگ نارنجی فصل پاییز و گرمای آتش را به یاد ما می‌آورد.

ارغوانی

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


شاهانه، مرموز، و باشكوه است و به عنصر آتش تعلق دارد. استادان فنگ‌شویی توصیه می‌كنند كه در استفاده از رنگ ارغوانی اعتدال به خرج دهید. از آن‌جایی كه رنگ ارغوانی تنوع زیادی دارد بهتر است از آن در عناصر تزئینی استفاده كنید تا دیوارها. بهترین فضای فنگ‌شویی كه می‌توان در آن آزادانه از رنگ ارغوانی استفاده كرد اتاق معالجه و مدیتیشن است. 

صورتی

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


رنگ جهانی عشق است. نجیب، ملایم، و دوست‌داشتنی است و به عنصر آتش تعلق دارد. صورتی رنگ كامل فنگ‌شویی است و انرژی هر فضایی را تلطیف می‌كند. این رنگ بر روی رفتار افراد تاثیر مثبتی دارد. از آن‌جایی كه زیبایی این رنگ بر همگان اثبات شده است می‌توان از آن در هر فضایی از خانه استفاده كرد.

خاكستری

 

آشنایی با سبک های چیدمان, چیدمان فنگ شویی


بیان‌گر وضوح، گسست، و بی‌طرفی است. این رنگ نماینده عنصر فلز است. اگرچه ممكن است رنگ خاكستری رنگی كسل‌كننده به نظر برسد، اما بسیار پیچیده و باكلاس است. خاكستری انرژی خوبی به هر فضایی وارد می‌كند.

با تركیب این فلسفه‌ها، اندیشه‌ها، و رنگ‌ها می‌توانید فضایی آرام و هماهنگ ایجاد كنید كه انرژی را به شیوه‌ای مثبت در خانه به جریان می‌اندازد. وقتی خانه شما آرام است بر روی شما نیز تاثیر می‌گذارد و شما استرس كم‌تری خواهید داشت. استرس دلیل اصلی بسیاری از بیماری‌های مزمن است. وقتی استرس از بین می‌رود بیماری‌ها نیز از شما دور می‌شوند. از فنگ‌شویی در خانه و محل كار خود استفاده كنید تا فضایی به وجود آید كه بازدهی بیشتر و آرامش را برایتان به ارمغان آورد.

 

منبع : chidaneh.com

 

admin بازدید : 361 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این مطلب عکس های 20 دکوراسیون اتاق خواب زیبا و مدرن که دارای طراحی دوست داشتنی و کاربردی هستند قرار داده ایم. اتاق خواب های زیبا با طراحی ساده و شیک طرفداران بسیاری در میان خانواده های ایرانی دارد. از ویژگی های مثبتی که باید در هر طراحی موفق رعایت شود اهمیت به روانشناسی محیط اتاق خواب است. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب، محل قرار گیری تخت خواب، پرده اتاق خواب و نورپردازی در آن میتواند از جمله ویژگی های پر اهمیت در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب باشد.

admin بازدید : 1063 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تصاویر زیر ایده های بسیار جالب و زیبا در استفاده از کاشی در طراحی داخلی خانه است که کاملا با شیوه معمول آن متفاوت است.

admin بازدید : 259 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برترین ها: برای اینکه آپارتمان بسیار کوچک خود را بزرگ تر از آن چه هست

تزئین کنید، باید به یک سری مسایل توجه داشته باشید. به طور مثال، دیوارها باید

رنگ روشن داشته باشند. وسایل خانه را نیز روشن و کوچک انتخاب کنید. یا مثلا آینه

در این واحدها در بزرگ تر نشان دادن فضا نقش مهمی دارند.

قبل


این اتاق همانطور که مشاهده می کنید، به طور ناشیانه ای دکور شده است و هیچ وسیله ای با دیگری تناسب ندارد. عکس روی دیوار که میان پنجره ها نصب شده، نمای بسیار زشتی به اتاق بخشیده است. پتویی که روی کاناپه قرار دارد  و به طور کلی، رنگ ها و طرح ها هیچ تناسبی با هم ندارند.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


بعد

نکته نخست:
کاناپه را نونوار کنید


برای اینکه به کاناپه چهره جدیدی ببخشید می توانید کوسن ها یا بالشتک های آن را عوض کنید. یا روکش روی کوسن ها را عوض کنید. اگر قبلا پتویی روی آن بوده است، آن را بردارید تا نمایی متفاوت از آن دیده شود.

نکته دو: به اندازه تابلوهای دیواری توجه داشته باشید

برای اینکه دیوارهای خانه زیبا دیده شوند، تابلوهای هم اندازه را در یک ردیف نصب کنید.در ضمن، به تناسب اندازه تابلو و دیوار نیز توجه داشته باشید.

نکته 3:
توازن فضا را تغییر دهید


آینه بالای کاناپه را به اندازه طول آینه انتخاب کنید. ترجیحا نیز قاب اطراف آن را به رنگ دیوار تغییر دهید. این آینه و بزرگی آن باعث می شود تا اتاق نشیمن کوچک این آپارتمان بزرگ تر دیده شود.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


نکته 4: میز کنار مبل لزوما نباید میز باشد

در فضاهای که بسیار کوچک هستند و برای قرار دادن انواع وسایل جای کافی وجود ندارد، می توانید ایده پردازی های خوبی داشته باشید. به طور مثال، به جای میز عسلی کنار مبل / کاناپه می توانید از تاقچه های دیوارکوب استفاده کنید. از قسمت زیرین آن برای قرار دادن کتاب یا وسایل تزئینی موردعلاقه خود استفاده کنید. از طبقه بالایی نیز به عنوان میز بهره بگیرید.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


نکته 5: بهره گرفتن از قالیچه

برای اینکه فضا کوچک است و نمی توان برای زیباسازی آن خیلی مانور داد، توصیه می کنیم از زیبایی قالی بهره بگیرید. یک قالی بزرگ در زیر و قالیچه کوچک تری را روی آن پهن کنید. این کار باعث می شود تا کف نما و جلوه دیگری داشته باشد.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


قبل

در این اتاق فشرده و کوچک، یک میز غذاخوری کوچک و دو نفره با دو صندلی قدیمی اما زیبا وجود دارد. برای اینکه در این فضای غذاخوری تحولی خوب ایجاد کنید، توصیه هایی که در ادامه داریم، می توانند به شما کمک کنند. به این توجه داشته باشید، پنجره ها و پرده ها هم در نمای این میز تاثیر بسیاری دارند.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک

نکته 6: بلندتر و عریض تر نشان دادن پنجره ها

این ترفند برای بزرگ تر دیده شدن فضا بسیار موثر است. عرض میل‌پرده را بلندتر از اندازه واقعی پنجره انتخاب کنید. پرده ها را نیز تا پایین تا کف زمین بلند انتخاب کنید تا بلندتر دیده شوند. برای میز غذاخوری یک رومیزی ساده و باریک و یک دکوری متناسب برای روی آن انتخاب کنید تا خیلی خالی و بی روح دیده نشود. یک رومیزی ساده می تواند به میز طرح متنوعی ببخشد.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


نکته 7: برای انتخاب وسیله ای که قرار است روی میز بگذارید، از اشکال هندسی و درخشده بهره بگیرید. به طور مثال، این دکوری برنجی با رنگ براق و متالیک برای این منظور بسیار مناسب به نظر می رسد.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


قبل


در این خانه، مالک آن شومینه را به گالری هنری تبدیل کرده است و انواع تابلو و وسایل موردعلاقه خود را آنجا چیده است. اما کمی شلوغ و به ریخته دیده می شود و آدم اگر دایم این همه وسیله را در کنار هم ببینید، سرگیجه می گیرد. باید به این سیستم یک نظمی داد. برای این منظور با ما همراه باشید.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


بعد

نکته 8: بدون هزینه آنها را سازمان دهی کنید

برای اینکه به این بخش از خانه تنوع ببخشید و کاری کنید که نمای متفاوتی داشته باشد، فقط کافی است از حجم این همه وسیله و تابلو بکاهید. یعنی ساده ترین کار برای نخستین قدم، این است. سپس می توانید، یک قاب عکس بزرگ رادر بالای شومینه نصب کنید. در قسمت پایین هم، تابلو و بوم هایی که جلوی شومینه را پوشانده اند، بردارید تا کمی فضا باز شود. برای اینکه قاب های کوچک روی شومینه هم شکل مرتبی داشته باشند، یک تاقچه کوچک بالای آن نصب کنید تابه فرم پلکانی وسایل را روی آن قرار دهید.

نکته 9: نمایش هیزم ها

به سبک شومینه های قدیمی، هیزم های چوبی را به حالت تزئینی داخل شومینه قرار دهید.این باعث زیباتر دیده شدن شومینه است در ضمن، ظاهر آن نیز دچار تغییر کلی می شود. این کار باعث می شود در فصل سرما هم بتوانید به راحتی از این فضا برای گرم کردن خانه استفاده کنید.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


قبل

این روتختی بسیار زیبا است. اما در چنین فضای کوچکی، بسیار سرگیجه‌آور به نظر می رسد. بهتر است برای چنین فضای کوچکی، طرح ساده تری انتخاب کنید.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


بعد

نکته 10: تناسب رنگ ها

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، برای اینکه در ظاهر این اتاق تغییرات بزرگ ایجاد کنید بهتر است از رنگ های روشن بهره بگیرید. رنگ های خنثی برای فضاهای کوچک گزینه های خوبی هستند. روتختی ساده با رنگ روشن انتخاب کنید.

نکته 11: تجمع بالشت ها

برای اینکه ظاهر تخت تغییر کند، چند ردیف از بالشت روی تخت قرار دهید. برای زیبایی بیشتر، بالشت ها را با رنگ های متنوع انتخاب کنید. یعنی برای هر ردیف یک رنگ لحاظ کنید.

نکته 12: لوستر

بالای تخت، لوستری ساده نصب کنید. این باعث نور بیشتر فضا می شود.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


قبل

در این آشپزخانه به دلیل کم بودن فضا، همه وسایل روی سر هم انبار شده اند. و فضا بسیار به هم ریخته و نامرتب دیده می شوند.

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک


بعد

نکته 13: از فضای دیواری استفاده کنید

برای اینکه از فضاهای کوچک بهترین استفاده را داشته باشید، روی دیوار از پایین تا بالا، قفسه دیوارکوب نصب کنید. به جای اینکه روی یک میز قرار دهید، چندین طبقه نصب کنید. در بالای پنجره هم می توانید یک تاقچه نصب کنید و از آن استفاده کنید.  

13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان کوچک

 

admin بازدید : 255 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ساخت آباژور با مقوا,درست کردن آباژور


این آباژور را به همه ی عزیزهایی که وقت و حوصله ندارند و به جای آن تا دلتان بخواهد مشغله و بچه های شیطان دارند تقدیم می کنم .

ساخت آباژور با مقوا,درست کردن آباژور

 

ساخت آباژور با مقوا,درست کردن آباژور

 

ساخت آباژور با مقوا,درست کردن آباژور


یک تکه مقوا به شکل مستطیل با طول و عرض دلخواه بردارید یکی از این طرح ها یا هر طرح دیگه ایی که دوست دارید روی آن بکشید.

داخل گل ها را در آورید یا هر قسمت از طرح را که دلتان می خواهد دو تا طول مستطیل را به هم بچسبانید . یک شمع بگذارید روی میز و لوله مقوائی را روی آن بگذارید .

 

منبع : aftab92.mihanblog.com

 

 

 

admin بازدید : 229 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دوست دارید در خانه از رنگ آبی بهره بگیرید؟ نمی دانید کجای خانه از این رنگ آرامش

بخش استفاده کنید؟ اصلا نگران نباشید.

ما چند ایده ساده و خوب داریم که به شما کمک می کنند تا رنگ آبی مناسب را در جای مناسب

که بیشترین زیبایی و خودنمایی را داشته باشد، استفاده کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 6,890
  • بازدید کلی : 412,664
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد حرکت متن چت روم

    قالب